Korzystamy z cookie w celach analitycznych. Akceptuj ciasteczka Dowiedz się więcej

Epromocja

Znowu nabijają się z Gmaila

Na początku parę słów o bohaterach dzisiejszego wpisu. Outlook.com – czyli następca Hotmaila to produkt świeży, jednak już sześć godzin od uruchomienia zarejestrowało się do niej ponad milion osób! GMail – to w tej chwili jeden z dominujących programów pocztowych, cieszący się olbrzymim zainteresowaniem i uznaniem na całym świecie, a jednym z czynników jego sukcesu jest między innymi powiązanie z usługami Google.Na pewno nie będzie tajemnicą to, że te dwa programy pocztowe konkurują ze sobą.

„W lipcu Google wprowadził nowy system reklamowy do Gmaila. Wysyła wiadomości pocztowe, które trafiają do folderu „Promocje” w twojej skrzynce odbiorczej. Maile reklamowe udające tradycyjną korespondencję mają zastąpić sponsorowane linki w interfejsie webowym Gmaila. Pomysł, delikatnie rzecz ujmując, kontrowersyjny.”

Jesteście ciekawi jak postanowił wykorzystać to Microsoft? Zapraszam do przeczytania całego artykułu: http://www.chip.pl/news/wydarzenia/reklama-i-marketing/2013/08/znowu-nabijaja-sie-z-gmaila