Korzystamy z cookie w celach analitycznych. Akceptuj ciasteczka Dowiedz się więcej

Epromocja

Zdjęcia odgrywają czołową rolę na Facebooku

Wiele marek wydają się mówić ” Cheese ” Do kamery , a przynajmniej na Facebooku. Według badań przeprowadzonych przez  Socialbakers.com , w marcu 2014,  to  kategoria „zdjęcia” były najczęściej publikowane przez strony na Facebooku , co stanowi 75% postów na całym świecie . Dla porównania, na drugim miejscu jest kategoria „linki” osiągając zaledwie 10 %  postów.
172115
W styczniu  styczniu 2014 wg Guintly podobnie  choć zdjęcia miały mniejszy udział ( 54%) , a  linki drugie miejsce ponownie (  30% postów).
Różnica może wynikać z  różnych typów zawartości stron zawartych w badaniach Socialbakers.com  i quintly.
172141
Ze względu na przytłaczającą ilość zdjęć na Facebooku ,  były one zdecydowanie najbardziej oglądanym materiałem na Facebooku.  Socialbakers.com przyjrzał się 10%  najwyżej notowanych postów które wykonane zostały przez ponad 30.000  firmowych stron Facebookowych
i okazało się, że zdjęcia stanowiły aż 87 % całkowitej interakcji. Żaden inny typ zawartości nie osiągnął  wyniku 4%!

172116Jednak Socialbakers.com szybko zauważył, że nie wszystkie zdjęcia zamieszczone na Facebooku są sobie równe . Aby zobaczyć wysoką oglądalność zdjęć firmy  muszą zważać na jakość i dopasowanie zdjęć.