Korzystamy z cookie w celach analitycznych. Akceptuj ciasteczka Dowiedz się więcej

Epromocja

Tweet a Coffee

W październiku ruszyła kampania firmy Starbucks – „Tweet-a-Coffee”. Wystarczy wpisać na Twitterze „@tweetacoffee” w połączeniu z nazwą użytkownika, aby sprezentować mu kawę.

Untitled-1-Tweet-a-coffee-Twitter-profile

http://www.youtube.com/watch?v=AxPZj9x_Dsk

Starbucks znalazł nowy sposób na dzielenie się kawą ze znajomymi. Aplikacja „Tweet-a-coffee”, po połączeniu się z naszym kontem na Twitterze i kartą kredytową, pozwala wysłać e-kartę podarunkową o wartości 5 dolarów na dowolną kawę ze Starbucks’a.

Od startu akcji 27 tys. osób skorzystało już z aplikacji, 34 proc. z nich wielokrotnie kupiło kartę podarunkową i wysłało kawę znajomemu. Natomiast 32 proc. dokonało zakupu już pierwszego dnia działania aplikacji. Według danych firmy badawaczej Keyhole akcja wygenerowała sprzedaż na poziomie 180 tys. dolarów.

Oferta jak na razie dostępna jest jedynie w Stanach Zjednoczonych.

Źródło: brief.pl