Korzystamy z cookie w celach analitycznych. Akceptuj ciasteczka Dowiedz się więcej

Epromocja

Rodzaje stron internetowych

“W sieci na próżno szukać regulacji dotyczących podziału stron internetowych. Są za to liczne próby ich klasyfikacji. Właściwie im więcej definiujących, tym więcej definicji. Im szybciej internet się rozwija, tym szybciej rodzą się nowe typy witryn. Bałagan? Nie, to naturalna faza rozwoju (ciągle) nowego medium.”

Wybierając model strony firmowej należy mieć na uwadze opisane korzyści marketingowe oraz poddać analizie specyfikę działalności firmy. Oprócz zbadania własnych potrzeb oraz otoczenia zewnętrznego (konkurencji) ważnym aspektem jest optymalizacja stron internetowych. Optymalizacja strony składa się z dwóch aspektów: zależna jest od celu marketingowego jaki chcemy osiągnąć oraz związana z użytecznością stron internetowych (webusability). Ale to już temat na inny wpis.

Zachęcam do przeczytania pełnego artykułu, na pewno pomoże Wam zdefiniować już istniejącą stronę lub wybrać model dopiero zakładanej.

http://webinside.pl/artykul-400-rodzaje-stron-internetowych.html