Korzystamy z cookie w celach analitycznych. Akceptuj ciasteczka Dowiedz się więcej

Epromocja

Reklamodawcy dostali prezent od Facebooka

Bezpłatny dostęp do bazy zdjęć Shutterstocka przy tworzeniu reklam oraz możliwość wykorzystania w ramach jednej kampanii różnych zdjęć przy reklamach – to najnowsze nowinki Facebooka kierowane do marketerów.”

Shutterstock jest zdecydowanym liderem na rynku microstock. W banku serwisu znajduje się obecnie 25 milionów zdjęć. Serwis wystartował w roku 2003 i już dwa lata później cieszył się ogromną popularnością. Nic w tym dziwnego, unikalny model biznesowy oraz prostota zlikwidowały wszystkich konkurentów na tym polu.

Za zdjęcia sprzedawane w ramach subskrypcji otrzymuje się początkowo 0,25$. Gdy całkowity dochód przekroczy 500$ cena wzrasta do 0,33$ i tak dalej. Oprócz sprzedaży poprzez subskrypcję, od sierpnia 2008 roku istnieje możliwość sprzedaży pojedynczych zdjęć. Ceny wahają się od 0,81$ do 2,85$. Jako, że główny model sprzedaży zdjęć oparty jest na subskrypcji, a wyszukiwarka Shutterstock promuje nowsze zdjęcia na wyższych pozycjach w wynikach, ważnym jest aby utrzymywać ciągłość wysyłanych zdjęć.

„Podpisanie przez agencję umowy licencyjnej z Facebookiem to niewątpliwie doskonała wiadomość dla prowadzących fanpejdże. Dzięki współpracy obydwu firm, reklamodawcy będą mogli wykorzystywać w swoich reklamach zdjęcia z Shutterstocka i to bez dodatkowej opłaty. Zdjęcia będzie można wyszukiwać w panelu reklamowym Facebooka.”

Jeśli jesteście ciekawi jak dokładnie będzie wyglądała współpraca Facebooka i Shutterstocka, zachęcam do przeczytania pełnego artykułu: http://socialpress.pl/2013/08/facebooka-prezent-dla-reklamodawcow-bezplatny-dostep-do-biblioteki-zdjec-shutterstocka/