Korzystamy z cookie w celach analitycznych. Akceptuj ciasteczka Dowiedz się więcej

Epromocja

Reklama wkracza na Instagram

Instagram to doskonała aplikacja stworzona z myślą o tych, którzy nieustannie poszukują nowych możliwości oraz ciekawych funkcji. Z powodu swojego podstawowego zastosowania jest przeznaczony przede wszystkim dla miłośników fotografii, lubiących na najróżniejsze sposoby modyfikować oraz wzbogacać efekty swoich prac, a także dzielić się nimi z innymi pasjonatami. Wielu ludzi sądzi nawet, że Instagram stanowi wręcz rewolucję w nowoczesnej fotografii, właśnie z powodu szerokich możliwości, jakie daje on każdemu swojemu użytkownikowi. Co więcej, korzystanie z niego jest bardzo proste, zatem jeżeli tylko posiada się iPhone, to naprawdę warto jest bliżej się tym zainteresować, bowiem może to być naprawdę świetna zabawa. Ponadto posiadacze tej aplikacji mają możliwość tagowania i komentowania zdjęć własnych oraz swoich znajomych. Należy też zwrócić uwagę na charakterystyczny, kwadratowy format wykonywanych zdjęć, które znacznie odbiegają od fotografii robionych przez klasyczne cyfrowe aparaty w rozmiarze 4:3. Przypominają one wyglądem fotografie pochodzące z klasycznego Polaroida.

Jest to aplikacja z silnie rozbudowanymi funkcjami społecznościowymi, zatem założenie konta czy wybranie loginu jest tu nieodłącznie związane z korzystaniem z niej. Pod tym względem Instagram niewiele różni się od najpopularniejszych portali społecznościowych – zresztą, może on zostać zintegrowany z tak ważnymi portalami jak Twitter czy Facebook, zatem możemy wysłać swoje zdjęcia również za pośrednictwem kont, które na nich posiadamy.

Instagram jest z całą pewnością niezwykle interesującą aplikacją, a co najważniejsze – korzystanie z niej nie wymaga żadnych większych umiejętności. Zresztą, przy tak dużej prostocie połączonej z funkcjonalnością z aplikacji tej może korzystać absolutnie każdy.

„Jak do tej pory, użytkownicy Instagrama nie widzieli reklam. Jednak od kiedy ten foto-serwis społecznościowy został zakupiony przez Facebooka było wiadomo, że jakieś formaty reklamowe prędzej czy później się w nim pojawią.”

Jesteście ciekawi jak mogą wyglądać reklamy na instagramie? Znajdziecie odpowiedź w tym artykule.

http://www.brief.pl/artykul,995,reklama_wkracza_na_instagram.html