Korzystamy z cookie w celach analitycznych. Akceptuj ciasteczka Dowiedz się więcej

Epromocja

Polish eCommerce Summit 2013

 

W dniach 4-5 czerwca w Warszawie odbędzie się konferencja, podczas której omówione zostaną zaawansowane techniki zwiększania zysków w e-bznesie.

Podczas konferencji odbędą się sesje wspólne z udziałem doświadczonych ekspertów branży i aż 12 sesji ćwiczeniowych do wyboru, prowadzonych przez praktyków e-commerce.

W trakcie wydarzenia omówione zostaną kluczowe dla branży zagadnienia: omni-channel retailing, affiliate network, next generation m-commerce, apps, online & offline Pricing, monetyzacja social media, buzz marketing, konwersja, targeting & retargeting, Big Data, Customer Experience Management, multi channel, merchandising online, marka produktu w sieci.

Wśród gości specjalnych Polish eCommerce Summit znajdą się:
– Francoise Mamboisse, president eCommerce Europe,
– Alina Prawdzik, general manager international expansion Europe w eBay.

Ponadto w gronie prelegentów m.in.: Krzysztof Włodarczak, e-commerce coordinator w Praktiker, Maciej Szymański, kierownik zespołu kontentu w Polkomtel, Krzysztof Szarski, kierownik ds. projektów internetowych i e-commerece w nc+, Konrad Pawlus, wiceprezes zarządu, chief technology officer w Benhauer, Katarzyna Boczek, specjalista ds. marketingu marki FRUGO, Zbigniew Nowicki, managing director w Bluerank, Tomasz Karwatka, prezes zarządu Divante.

Szczegółowe informacje znajdują się na stronie www.eSummit.pl.
Źródło: http://marketerplus.pl/