Korzystamy z cookie w celach analitycznych. Akceptuj ciasteczka Dowiedz się więcej

Epromocja

O nas

Działamy na rynku od ponad 10 lat. Początki to  budowa serwisów i portali internetowych oraz sprzedaż serwerów wirtualnych i kont mailowych. Zrealizowaliśmy kilkadziesiąt projektów witryn, portali i sklepów internetowych. Mamy doświadczenie w tym zakresie i często, zwłaszcza przy kompleksowych obsługach służymy pomocą.

Możemy pochwalić się takimi zrealizowanymi projektami jak:
– budowa i rozwój portalu który obsługuje ponad 150 tys. użytkowników z całej Polski
– budowa, realizacja sklepów internetowych m.in. branży RTV/AGD  ( ponad 15 tys. obsłużonych klientów), medycznej (ponad 10 tys. obsłużonych klientów)
– współpraca z firmami takimi jak m.in.:  Tauron SA, Action SA
– obsługa kilku międzynarodowych korporacji w zakresie obecności produktów w mediach

Aktualnie największy nacisk stawiamy na promocję zagranicznych firm w Polsce. Naszym zadaniem jest wzmocnienie i znajomość produktów firmy, usług oraz znajomości marek które firma reprezentuje. Polega to głównie na testach produktów i publikacji w prasie branżowej, systematycznym wysyłaniu newsów prasowych do portali, serwisów www oraz  działanie w sferze social media ( facebook, twitter, marketing szeptany)

Zachętą do rozpoczęcia działalności PR było nasze przekonanie, że pieniądze wydawane przez Naszych Klientów na reklamę tradycyjną i internetową nie przekładają się na wzrost zysków, że można nieporównywalnie lepsze efekty osiągnąć wielokrotnie mniejszym kosztem.

Naszą podstawową działalnością jest szeroko rozumiana  branża: IT (routery, swiche, kamery IP, urządzenia bezprzewodowe, karty graficzne itp.)

Działamy również w branżach: elektroniki użytkowej, medycznej oraz sportowej. Cały czas się rozwijamy i z przyjemnością wkraczamy na nowe obszary.

Jak Działamy?

Krok 1
Napisz do nas czego oczekujesz, w prosty sposób przedstaw ogólny problem.
Po prostu napisz to, co wydaje Ci się że mogłoby pomóc odnieść sukces Twojej Firmie, wykorzystując Internet.

Krok 2
Na każdy e-mail, informację, telefon odpowiadamy, zadajemy bardziej szczegółowe pytania, rozmawiamy.

Staramy się doprowadzić do spotkania, aby poznać dokładniej oczekiwania.  Nie zawsze jest czas na spotkania, ale pamiętaj wzajemne poznanie się mówi więcej obydwu stronom o tym, kim są i jak będzie się im współpracować.

To często wielki krok aby osiągnąć sukces, brak zrozumienia to wyrzucone pieniądze!

Krok 3
W ciągu kilku dni,  jesteśmy gotowi przedstawić plan działania, który uwzględnia:

a) minimalny i maksymalny wariant zakresu prac
b) koszt, który będzie wynikiem podjętych działań oraz czynniki od których zależy
c) dodatkowe rozwiązania i wskazówki wykraczające poza główny nurt problemu
d) szacunkowy plan i termin wykonania usługi