Korzystamy z cookie w celach analitycznych. Akceptuj ciasteczka Dowiedz się więcej

Epromocja

Nowa platforma marketingu efektywnościowego

Firma Playlink ogłasza premierę nowej platformy – monetigo. Umożliwi ona nawiązywanie relacji i współpracę pomiędzy reklamodawcami i wydawcami w zakresie tworzenia i koordynowania programów partnerskich.

Platforma skierowana jest z jednej strony dla reklamodawców, którzy zajmują się sprzedażą produktów lub usług w internecie, a z drugiej strony dla wydawców, którzy udostępniają powierzchnie reklamowe w swoich witrynach. Poleceni przez wydawcę użytkownicy wykonują na stronie reklamodawcy pożądane działania. Korzystający z platformy sami określają warunki współpracy z witrynami, kupują pewne leady sprzedażowe i mają pełną kontrolę nad budżetem, miejscem oraz efektywnością programu partnerskiego.

Profity dla wydawców stanowią dochody z emisji reklam w witrynach, na stronach fanów oraz w bazach mailowych. Uczestnictwo w programie partnerskim umożliwia wydawcom bezpośrednie dotarcie do nowych reklamodawców oraz wspólne wypracowanie najefektywniejszych form promocji.

Źródło: mediarun.pl