Korzystamy z cookie w celach analitycznych. Akceptuj ciasteczka Dowiedz się więcej

Epromocja

LIFETUBE

Radosław Kotarski, prowadzący program Polimaty, oraz Barbara Sołtysińska, do tej pory prezes Livebrand PR Communications, współtworzą nową sieć partnerską serwisu YouTube – LifeTube. Celem jest pośredniczenie w kontaktach marek z vlogerami oraz pomoc w zaistnieniu markom na YouTubie. Łączna liczba wyświetleń materiałów partnerów sieci wynosi średnio miesięcznie ponad 43 000 000. Do sieci należą m.in. Abstrachuje TV, AdBuster, LekkoStronniczy, Polimaty, SA Wardęga, SciFun i wielu innych.

Z LifeTube’m współpracują tacy internetowi twórcy jak SA Wardęga, AdBuster, Łukasz Jakóbiak, Remigiusz „Rock” Maciaszek i prowadzący program Lekko Stronniczy – Włodek Markowicz i Karol Paciorek. Ich łączny zasięg to ponad 43 mln wyświetleń filmów na YouTubie miesięcznie.

Nowa sieć partnerska z jednej strony oferuje vlogerom pomoc w technicznym tworzeniu swoich kanałów oraz wsparcie w pozyskiwaniu reklamodawców, a z drugiej strony opracowuje dla marek strategię działań na YouTubie, w tym zajmuje się produkcją reklam i planowaniem kampanii. Współpracuje bezpośrednio z twórcami i markami, ale także z domami mediowymi oraz agencjami.

http://www.lifetube.pl/