Korzystamy z cookie w celach analitycznych. Akceptuj ciasteczka Dowiedz się więcej

Epromocja

Instagram królem 2014r. w social mediach

Prawdopodobnie komunikaty reklamowe będą mainstreamem. Fundament już jest przygotowany, Instagram staje się coraz bardziej popularny wśród brand managerów zainteresowanych digitalowymi kanałami komunikacyjnymi.

Marki nie są jeszcze powszechnie wykorzystywane jako tagi wśród polskich użytkowników Instagrama. Ci o wiele chętniej opisują zdjęcia poprzez odniesienia się do miejsc – przede wszystkim – miast. W tym kontekście Instagram jest podobny do Foursquare’a.

Wśród marek najczęściej pojawiają się iPhone i Coca-Cola.

Swoje konta na Instagramie mają m.in. BMW Polska, Centrum Praskie Koneser, Conceptshop.pl, Cropp, DeeZee.pl, Dziedzic Pruski, Elle Polska, Empik Foto, Festiwal Dobrego Smaku, F&F Moda, hazelxxi, magazyn K MAG, Legia Warszawa, Local Heroes, Miasto Gdańsk, Mohito, Mosquito.pl, misbhv, MTV Polska, Nałęczowianka (profil skierowany na rynki arabskie), Panorama Firm, PLNY Lala, PLNY Textylia, Poznań I Love You, Preska Fashion, Prostowear, Reserved, RISK made in Warsaw, Shwrm, Sinsay, Sklepkoszykarza.pl, Solar, Stary Browar, Szczecin, firma Trimili, Viva Polska, Warszawa Powiśle, Wrocław i Zamek Królewski w Warszawie.