Korzystamy z cookie w celach analitycznych. Akceptuj ciasteczka Dowiedz się więcej

Epromocja

Helpouts w Polsce?

Google wprowadził nową usługę Helpouts, dzięki której przez wideoczat można uzyskać pomoc specjalistów. Usługa na razie dostępna jest tylko w języku angielskim, a pomocy udzielać mogą tylko mieszkańcy krajów anglojęzycznych.

images (5)

Za pośrednictwem wideoczatu Helpouts użytkownicy mogą oferować swoją pomoc innym lub korzystać z porad. Usługa ma osiem kategorii i zawiera porady od tych typu „jak naprawić cieknący kran” po kursy językowe czy naukę gry na instrumentach. To, czy porada jest bezpłatna, czy płatna zależy od danego specjalisty. Ceny zaczynają się od kilkudziesięciu centów za minutę, ale sięgają nawet kilkuset dolarów za pełną usługę.

Na razie polscy internauci mogą korzystać tylko z porad, które oferują anglojęzyczni specjaliści z USA, Wielkiej Brytanii, Australii, Irlandii, Nowej Zelandii i Kanady. Google Polska nie informuje, kiedy usługa będzie dostępna w języku polskim i kiedy polscy użytkownicy za jej pośrednictwem będą mogli udzielać porad. Piotr Zalewski, communications & public affairs manager z Google Polska, wyjaśnia: – Trudno określić, kiedy to się stanie. Wprowadzanie do usług funkcjonalności dla polskich użytkowników to zawsze sprawa indywidualna, nie ma reguły, ile czasu może to zająć.

Źródło: www.press.pl