Korzystamy z cookie w celach analitycznych. Akceptuj ciasteczka Dowiedz się więcej

Epromocja

Co marketerzy wiedzą o prawie w e-mail marketingu?

Ostatnio dopadło mnie wrażenie, że e-mail marketing – poprzez swoją powszechność – stał się trochę niedoceniany. Każdego dnia sprawdzając swoją skrzynkę widzę tysiące różnych wiadomości, e-mail reklam oraz newsletterów . Przyznam się szczerze, czasami przysyłane reklamy są tak udane, że wchodzę na zaproponowane strony, a później nawet kupuję produkty. To czym jest ten e-mail marketing?

 

Zgodnie z definicją Wikipedii, e-mail marketing jest formą marketingu bezpośredniego wykorzystującą pocztę elektroniczną jako narzędzie komunikacji. Mówiąc inaczej E-mail marketing to jedna z najlepszych dzisiaj, ze względu na koszty, form reklamy internetowej. Jednak nie należy utożsamiać tej formy tylko z reklamami mailowymi – jest to szeroki ogół czynności związanych z wysyłką mailową, których głównym celem jest zainteresowanie klienta marką bądź pojedynczym produktem. Marketerzy wiedzą o tym łatwym sposobie pozyskiwania nowych klientów, tylko nie zawsze wiedzą o prawie e mail marketingu.

Postman rivalery - Mail delivery„Eksperci z GetResponse, dostawcy usług email marketingowych, sprawdzili co marketerzy i przedsiębiorcy wiedzą o aspektach prawnych email marketingu.

Niemal wszyscy marketerzy przynajmniej częściowo wiedzą kto powinien zainteresować się Ustawą o ochronie danych osobowych. Zdaniem 47% powinny się z nią liczyć wszystkie firmy wysyłające oferty handlowe. A najwięcej, bo aż 52% uważa, że ustawa dotyczy wszystkich przedsiębiorstw, które prowadzą bazy danych swoich klientów. „

 

Pełny artykuł: http://wiadomosci.mediarun.pl/artykul/marketing-bezposredni,co-marketerzy-wiedza-o-prawie-w-email-marketingu-raport,44494,2,1,1.html