Korzystamy z cookie w celach analitycznych. Akceptuj ciasteczka Dowiedz się więcej

Epromocja

All posts in Wydarzenia

Gamescom to wiodące targi skierowane do fanów gier komputerowych. Skupiają firmy z branży gier z całego świata. Na takim wydarzeniu nie mogło zabraknąć marki Palit!   Gamescom 2017 odbywa się w Kolonii w dniach od 22 do 26 sierpnia. W tym czasie miasto to stanie się stolicą światowego gamingu prezentując innowacje branżowe. Gamescom to połączenie targów i programu wystawienniczego wraz z wieloma nowoczesnymi formatami, które uatrakcyjniają program. Na takim wydarzeniu nie może zabraknąć marki Palit – producenta kart graficznych. Marka kreuje nowe trendy w zakresie technologii i designu. Gamescom to idealne miejsce na zebranie inspiracji do kolejnych projektów jak i zaprezentowanie dotychczasowych rozwiązań dla graczy i nie tylko. Przedstawicieli firmy będzie można spotkać w Hali 10.1 na stanowisku: B020.  


20m2 to w ostatnich dniach najgorętszy polski kanał na YouTube. Skąd to nagłe zainteresowanie? Prowadzący, Łukasz Jakóbiak, stał się obiektem narodowej dyskusji po tym, jak zaprosił do swojej kawalerki Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej. Wizyta głowy państwa jest ogromnym sukcesem, ponieważ Bronisław Komorowski nigdy wcześniej nie udzielił wywiadu poza swoją siedzibą. Tym bardziej warto podkreślić, że program, w jakim zgodził się wystąpić, nie jest nagrywany w wielkim studio prywatnej telewizji, lecz w skromnej kawalerce, stanowiącej zarówno mieszkanie, jak i plan zdjęciowy dla internetowego formatu. Łukasz obalił tym samym barierę, która istniała pomiędzy światem mediów tradycyjnych, a YouTubem i pokazał jak wielki potencjał leży w mediach społecznościowych. Jednak nie to było powodem, dla którego zrobiło się głośno o programie. Łukasz-gate Pierwsze zarzuty pojawiły się zaraz po ogłoszeniu gościa programu. Niektórzy gratulowali Jakóbiakowi sukcesu, dostrzegając, jak wielkie osiągnięcie stanowił wywiad z Prezydentem. Jednak inni zaczęli dopatrywać się w całej sytuacji ukrytej kampanii wyborczej, gdy zaś Łukasz opublikował informację o tym, że nie był to jedyny kandydat zaproszony do udziału w programie – Internet wybuchł. Kontrowersji pojawiło się wiele. Internauci prowadzili istną wojnę na linki, screeny i przerzucanie się wulgaryzmami. Pojawiły się głosy o ustawieniu wywiadu, spreparowaniu maili czy powiązaniach politycznych. Liczne ataki na kontach Czytaj więcej…


Marketing cyfrowy stale się rozwija. Dlaczego zatem nie postawić na międzynarodową współpracę i dzielenie się swoimi doświadczeniami? Właśnie na to postawili organizatorzy tegorocznej edycji Marketing Festival w Brnie, zapraszając do udziału w niej cenionych ekspertów z całego świata, ale także podejmując próbę integracji samych uczestników. W tym roku konferencja dotycząca marketingu cyfrowego, która corocznie przyciąga tysiące marketingowców z całego świata, zaskoczy wyrafinowanym programem i świetną organizacją. Festiwal odbędzie się w dniach 26-28 listopada 2015 roku w Brnie, wydarzenie skupi się głównie na ekskluzywnych treściach prelekcji i wzmocnieniu współpracy marketingowców z Czech oraz z zagranicy. Jednym z prelegentów będzie Marty Neumeier, autor książki ‚The brand Gap’ – opowie on o swoim unikalnym know-how i podzieli się doświadczeniem zdobytym podczas wieloletniej pracy przy globalnych kampaniach. Guru PPC – Larry Kim i Daniel Waisberg – szanowany analityk londyńskiego oddziału Google również widnieje na potwierdzonej liście gości godnych szczególnej uwagi. Oprócz wykładów i warsztatów uczestnicy mogą spodziewać się obszernego programu dodatkowego i wyjątkowej mobilnej aplikacji przeznaczonej do nawiązywania znajomości. Tegoroczny Marketing Festival ma być wyjątkowy – przesądzi o tym nie tylko innowacyjny charakter i treść wykładów. Organizatorzy postawili na wzmocnienie międzynarodowego zaangażowania zarówno wśród zaproszonych ekspertów jak i uczestników. Czterodniowy program konferencji marketingowej będzie Czytaj więcej…


Jak co roku, Google opublikowało ranking filmów najczęściej oglądanych przez internautów na YouTube. Pierwszy raz w historii, na szczycie zestawienia znalazł się film nakręcony przez Polaka. Tym filmem jest materiał o psie – pająku nagrany przez Sylwestra Wardęgę. Doskonały wynik, bo ponad 113 milionów wyświetleń zdobył w nieco ponad 3 miesiące. W dodatku, tak ogromna liczba wyświetleń wygenerowała dość spory zarobek dla autora filmu.Nieoficjalnie mówi się nawet o 400 tys. zł miesięcznie. Na drugim miejscu uplasowała się reklama firmy Nike, w której wzięli udział najlepsi piłkarze świata. Ten materiał od kwietnia obejrzało ponad 99 milionów użytkowników. Trzecie miejsce w rankingu popularności zdobył materiał o 20 parach, całujących się zaraz po poznaniu na panie. Dopiero później okazało się, że to reklama, a aktorzy to zawodowcy. Jednak cel został osiągnięty. Liczba odsłon: ponad 94 mln. Kolejne miejsca w zestawieniu to test „na wyginanie” iPhone’a 6, który oglądnęło do tej pory prawie 59,5 mln internautów, występ zakonnicy we włoskiej edycji programu The Voice of (to ponad 66 milionów odsłon), reklama Budweisera (ponad 53,6 mln), „starcie” Supermana vs Goku. Ósme miejsce zajął film dokumentujący zachowania przechodniów względem atrakcyjnych kobiet w centrum Nowego Jorku. Kolejne miejsca w zestawieniu zajmują teledyski Katty Perry, Shakiry i Enrique Czytaj więcej…


Wrocław to pierwsze w Polsce miejsce gdzie w trakcie oczekiwania na komunikację miejską w wiacie przystankowej naładujesz telefon. Stacje ładowania powstały w ramach kampanii koncernu energetycznego Fortum, której pomysłodawcą jest agencja Teguila Polska. Na wrocławskich przystankach dzięki zastosowaniu specjalnego urządzenia podpiętego do wiaty można całkowicie za darmo, o każdej porze dnia i nocy, doładować telefon komórkowy. Wystarczy wpiąć swój kabel od telefonu w jedno z trzech wejść USB w urządzeniu ładującym. Jedno z gniazd USB jest dedykowane telefonom typu iPhone. To pierwsza tego typu realizacja w Polsce. Firma Fortum to fińskie przedsiębiorstwo energetyczne. Zgodnie z hasłem reklamowym kampanii „Doładuj się energią od Fortum” firma dzieli się energią z mieszkańcami Wrocławia. Telefon będzie można doładować do dnia 15 września b.r. na 11 przystankach we Wrocławiu: 1. Grabiszyńska/Zaporoska 2. Grabiszyńska/Klecińska 3. Kamienna/Łódzka 4. Kamienna/Ślężna 5. Krucza/Gajowicka 6. Lotnicza/Metalowców 7. Piastowska/Sienkiewicza 8. Pilczycka/Górnicza 9. Ślężna/Sanocka 10. Wróblewskiego/Kopernika 11. Zaporoska/Grabiszyńska Pomysłodawcą kampanii jest firma Tequila. Projekt skoordynował i zrealizował AMS. źródło: wroclaw.pl


Firma Palit przedstawia pierwszy numer własnego e-magazynu poświęconego kartom graficznym, modyfikacjom i podkręcaniu. W magazynie można znaleźć międy innymi: informacje o firmie Palit nowość 2014 – kartę GTX 780 JetStream z 6 GB pamięci RAM wybrane nagrody dla kart graficznych firmy Palit nowość 2014 – karty serii GTX 750Ti, oparte na nowej energooszczędnej architekturze Maxwell opis instalacji wodnego chłodzenia karty GTX 780 JetStream nowość 2014 – kartę GTX TITAN BLACK opis narzędzia do OC ThunderMaster zestawienie kart z serii JetStream oraz GTX 750Ti e-magazyn można pobrać klikając >tutaj<


23 stycznia w Łodzi odbędzie się kolejne spotkanie z cyklu Czwartek Social Media. Wydarzenie ma charakter cykliczny i otwarty. Czwartkowe Spotkania Social Media są inicjatywą ogólnopolską, która odbywa się w wybranych miasta w Polsce. Tematem przewodnim jest przede wszystkim social media, jednak tematyka wystąpień porusza obszary marketingu, startupów czy PR-u. – Pomysł na organizację „czwartków” narodził się z odczucia, iż w Łodzi brakuje inicjatyw związanych z branżą marketingową. Chcieliśmy stworzyć spotkania, które zarówno będą umożliwiały zintegrowanie się branży marketingowej, jak również będą otwarte na nowe osoby. – mówi Adrian Kornacki, organizator Czwartek Social Media w Łodzi – Na spotkania zapraszamy prelegentów z całej Polski, którzy posiadają wiedzą i doświadczenie, a zarazem są otwarci i chętnie się nimi dzielą. 5. Czwartek Social Media odbędzie się w Niebostanie przy ulicy Piotrkowskiej 17 w Łodzi. Wydarzenie rozpocznie się od godziny 19. Wśród prelegentów wystąpią Michał Sadowski (Brand24) oraz Artur Roguski (Brief). Udział w spotkaniu jest bezpłatny i otwarty, jednak wymagana jest rejestracja na stronie wydarzenia: www.czwrtk.pl


Wczoraj się dowiedziałam o interesującej konferencji i śpieszę się z Wami podzielić! Konferencja jest kierowana dla: dyrektorów Kierowników oraz Managerów Marketingu, osób wdrażających strategię mobilną w firmie, kadry zarządzającej portalami, serwisami internetowymi, porównywarkami, wyszukiwarkami, sklepami internetowymi, serwisami social media, właścicieli i przedstawicieli sieci reklamowych, agencji interaktywnych, agencji reklamowych, reprezentantów domów mediowych, osób odpowiedzialnych za komunikację mobilną w organizacji, kadry zarządzającej departamentem sprzedaży, przedsiębiorców i twórców start-upów, kadry kierowniczej opierającej strategię marketingową, komunikacyjną i sprzedażową na działaniach w Internecie, wydawców i analityków rynku mobile. Zagadnienia, które będą poruszane podczas wydarzenia: rozwój rynku mobile w Polsce i na świecie, wykorzystanie urządzeń mobile, M-payment – płatności mobilne, technologia NFC, mobilna chmura oraz bezpieczeństwo danych, M-commerece – mobilna sprzedaż, innowacyjne aplikacje mobilne, skuteczny mobile marketing, treści oraz usługi na urządzenia mobilne, mobile w biznesie, ROI – pomiar efektywności kampanii mobile, mobile advertising, M-learining, ekosystemy aplikacyjne: Android, iOS, Windows Phone, wykorzystanie geolokalizacji, itd.   Szczegóły konferencji: http://www.mobilesummit.pl


Konferencja ma na celu wymianę doświadczeń i pokazanie najciekawszych case study z mediów społecznościowych. Wśród prelegentów są przedstawiciele między innymi K2 Media, Millward Brown, Microsoft czy Xerox. Zapraszamy do zapoznania się z programem konferencji i prelegentami. Jeżeli jesteś: Dyrektorem zarzadzającym ds. marketingu lub social media Menedżerem lub specjalistą ds. PR Menedżerem i specjalistą ds. marki, produktu i komunikacji marketingowej Specjalistą, menedżerem i praktykiem social media Interesują Cię zagadnienia związane z serwisami społecznościowymi Konferencja socialmediaSTANDARD 2013 BIZNES jest właśnie dla Ciebie! ŹRÓDŁO: WWW.INTERNETSTANDARD.PL/SOCIALMEDIASTANDARD


Przy informacji, że nowy system Apple – OS X Mavericks dostępny jest za darmo, wszystkim umknęła inna ważna wiadomość – darmowa aktualizacja pakietu iWork. iWork to nic innego, jak odpowiednik Microsoft Office od Apple. Nie znajdziecie w nim może aż tylu aplikacji, co w pakiecie Microsoft, ale trzy dostępne programy są faktycznie znakomitej jakości. To Pages – odpowiednik Worda, Numbers, czyli zamiennik dla Excela oraz Keynote, do tworzenia prezentacji niczym PowerPoint. Nowy pakiet jest wprawdzie płatny, ale posiadacze starszej wersji iWork mogą dokonać bezpłatnej aktualizacji. Okazuje się jednak, że aktualizacji mogą dokonać wszyscy – niezależnie od tego czy mają poprzednią wersję pakietu. Nie wiemy, czy to zamierzone działanie Apple, czy też zwykła nieuwaga. Póki co jednak producent nie blokuje tego sposobu aktualizacji.